Skip to content
Reklamelegeplads PDF

Et godt tilbud
Tilbuddet om 100% reklamefinansieret legeplads kan tages helt bogstaveligt. Bortset fra omkostningerne til fremtidig vedligeholdelse er alle øvrige omkostninger dækket ind af sponsorernes reklamekroner. Indu har sammensat et eksempel på en reklamelegeplads af høj kvalitet og høj legeværdi. (Se under menupunktet: E-brochure - "Reklamelegeplads") En sammensætning der er gode erfaringer med, og som brugerne er glade for. Alle legeredskaber er produceret efter DS/EN 1176, 1-7 og er godkendte af TÜV.
Varianter og eventuelle lokale ønsker
Er der ønske om etablering af et større, mindre eller anderledes projekt, er det naturligvis også muligt.
Produkterne kan tilpasses børnenes alder, så eksempelvis børn i en vuggestue opnår maksimalt udbytte af projektet. Der kan eventuelt også suppleres med yderligere produkter i form af et tillægsprojekt, som kan betales og håndteres adskilt fra reklamelegepladsen.

TOTAL-koncept - Serviceaftale
For børnene, vores kunde, sponsorerne og for Indu er det vigtigt, at legepladsen udgør et positivt og godt aktiv i hele dens levetid. Legepladsen skal være sikker samt fremstå pæn og præsentabel. Derfor er omkostningerne til etablering, drift og vedligehold en del af den samlede løsning. Legepladsen er fra fødslen tegnet med komplet dækkende serviceaftale over en periode på 7 år.
Det inkluderer blandt andet at legepladsen gennemgår årlig kontrol, som munder ud i sikkerhedsrapport udført af certificeret legepladsinspektør. Rapporterne er grundlag for eventuelt servicearbejde, som er nødvendigt at udføre. Reparation, Service-tilkald via hjemmeside, oliebehandling og vedligehold foretages løbende af Indu’s servicemontører. Alt er inkluderet i løsningen.

Sponsorerne er fundet
Legeplads inklusive etablering finansieres 100% af reklamer!
Indu a/s har udført det hårde arbejde og skaffet sponsorer til nye legeredskaber på nye eller bestående legepladser.
Er der i lokalområdet behov for nye legeredskaber: Skolen, institutionen, idrætsforeningen eller ejerforeningen, så er der mulighed for at gøre en rigtig god handel. Tilbage er kun, at nye brugere selv dækker omkostningerne til driften eller skaffer lokale sponsorer, som dækker også denne omkostning.

Drift og vedligehold
Det er obligatorisk at tegne serviceaftale på reklamelegepladsen.
Prisen for serviceaftalen udgør kr. 1.695,- pr. måned. Den tegnes for en periode på 7 år.
Efter eget valg
Hvordan serviceaftalen finansieres er helt op til kunden.
Alligevel har vi indbygget muligheden for, at også denne udgift kan dækkes via indtægter fra reklamer.
Kundens egne sponsorer
I forhold til de 3 reklame-bander som Indu råder over, har vi forberedt yderligere 9 områder på legetårnet, som er klargjort til salg. På dette areal afgør kunden antallet af sponsorater samt størrelsen på dem. Indtægterne fra salget af disse reklamer er 100% kundens.

Serviceaftale
Aftalen strækker sig over 7 år, hvor alt er inkluderet
• Årlig eftersyns- og inspektørrapport
• Årlig oliebehandling af legeredskaber
• Efterspænding, udbedringer og justeringer
• Reparation af legeredskaber som følge af slidtage
• Tilkaldeservice via hjemmeside
Aftalen omfatter ikke reparationer som følge af hærværk og utilsigtet misbrug af legeredskaberne.
Det ugentlige/daglige tilsyn af legepladsen, som en lokal har ansvar for at udføre, skal forhindre at legeredskaber og faldunderlag kommer i en tilstand, hvor børn kan komme til skade under leg. Indu stiller checkskemaer til rådighed for det ugentlige/daglige tilsyn af legepladsen.

Hvad er inkluderet i basisløsningen
• Ansøgning af nødvendige tilladelser.
• Oliebehandling af samtlige legeredskaber før montering.
• Udgravning til faldunderlag
• Etablering af bakke eller vold med den udgravede muldjord.
• Etablering af godkendt faldunderlag med faldsand.
• Montering af legeredskaberne.
• Løsningseksempel type 1: Sekskantet tårn med 6 påmonterede moduler og købmandsdisk
Rutchebane, armgangsmodul, brandmandsstand i rustfri stål, klatreplade, spindelvævsmodul i taifun og rutchestænger i rustfri stål
• Gyngestativ - 2 dækgynger (eller redegynge mod at betale prisforskellen på de to produkter).
• Årlig Inspektionsrapport

 
 

Indu a/s - Ravmarken 30, 9970 Strandby, Tlf. 98 48 23 10 Denne e-mailadresse bliver beskyttet mod spambots, du skal have Javascript aktiveret for at se den

© 2005-2014 - Indu a/s